pondělí 1. května 2017

Kdo je, sakra, ta Poki?

Jó, tak tuhle otázku si kladu i já. Každopádně jsem se opravdu rozhodla napsat článek o sobě, protože tady o mně nic moc není a já bych byla ráda, kdybych se vám mohla nějak přiblížit. Nejlepším způsobem byl tedy tenhle typ článku.

Nevím, jestli vám to k něčemu bude, ale jsem holka, která studuje střední školu a překvapivě ji zajímají knihy a čtení. Nevadí mi novely, nebráním se románům a utápím se v young adult, jako každá druhá holka z oboru. V žánrech se u mě prostě meze nekladou. Ve svém volném čase se věnuji i neziskové organizaci Pet Heroes, která pomáhá zvířatům v nouzi. O tom na blogu zřejmě moc neuslyšíte, ale na Instagramu můžete občas něco zahlédnout.

Jsem velkou fanynkou Supermana, Disney filmů a videoher (obzvláště This War of Mine, Life is Strange a staré klasiky). Jen tak mimochodem, nebojím se seznamování, takže se nebojte mi napsat na facebookovou stránku blogu. Miluji Hvězdy nám nepřály / The Fault in Our Stars a nestydím se za to! Je to kniha, která ve mě zapálila takovou mimořádnou jiskru a vášeň ke čtení, je to taková ta osudová kniha, ke které se ráda vracím a ráda o ní mluvím. Proto mi, prosím, odpusťte, když ji budu v článcích čas od času zmiňovat.

Tak jako to má Hazel se zamilováváním, já to mám se psaním. Nořím se do toho pomalu a pak najednou docela. Přeji vám hezké počtení a hlavně - mějte se dobře. :)
Vaše Poki

3 komentáře:

  1. Veľmi sa mi páči že si tak pekne opísala túto knihu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Hvězdy jsou super i jako film :) Celkově od Greena se mi zatím líbilo všechno, co jsem četla. Teďka mám Příliš mnoho Kateřin, tak jsem zvědavá, jaká bude :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nó, to já zas od Greena všechno ráda nemám. Třeba Papírová města se mi moc nelíbila, Kateřiny jsem nečetla (hodně mě odradil ten hate okolí), ale to neznamená, že se k nim třeba ještě nedostanu. Určitě dej vědět, jak se ti Kateřiny líbily. :D

      Vymazat